De Covide CRM website maakt gebruik van Cookies. Ik ben op de hoogte, sluit deze balk Meer informatie

Telefooncentrale geïntegreerd

De SpeakUp Compass die geïntegreerd is met Covide CRM is een virtuele of ook wel gehoste telefooncentrale. Dit betekent, dat hij niet bij u op locatie 'hangt', maar veilig en accuraat onderhouden door professionals van SpeakUp in diverse datacenters in Nederland.

Door gebruik te maken van deze zeer stabiel opererende telefooncentrale krijgt u de beschikking over een gebruikersvriendelijk online beheersysteem, waarbij u zelf heel eenvoudig onder andere doorschakelingen kunt wijzigen, gebruikers kunt toevoegen en voicemail in kunt stellen. 

De extra voordelen van deze uitgebreide telefooncentrale door de integratie met Covide CRM zijn:

  1. klik-en-bel: u klikt op een telefoonnummer in uw Covide CRM adresboek en automatisch wordt de verbinding opgebouwd. 
    Dit betekent, dat foute nummers intoetsen tot het verleden behoort. U kunt dit bereiken met zowel vaste telefoons als op uw computer, laptop of smartphone geïnstalleerde extra software.
  2. bel-pop-up: wanneer u gebeld wordt, toont Covide CRM u een pop-up met de melding wie u belt.
    Met één muisklik bent u vervolgens op de CompanyCard met alle gegevens van betreffende relatie.
  3. SMS-services: dit is een mogelijke uitbreiding, die u de mogelijkheid biedt om notities, agenda-afspraken en zomaar SMS-berichten te versturen vanuit Covide CRM
 
< terug | afdrukken | tekst | Telefooncentrale geïntegreerd