Centrale maildossiers
automatische archivering onder Relaties
samenwerken aan e-mail en concepten
veel slimme mailfuncties
Het belang van centrale maildossiers
Mail van jouw bedrijf naar een relatie zou standaard niet als privémail moeten worden behandeld.
Door centrale mailarchivering onder klanten en projecten
- kun je collega’s handig en slim op de hoogte te brengen
- hebben medewerkers adequate toegang tot alle klant- of projectgerelateerde mail
- blijft alle klant- en projectmail binnen je bedrijf, ook als collega’s vertrekken
Wanneer je bedrijfsmail centraal zou archiveren onder relaties en projecten, ga je veel werkstress en onnodige communicatiefouten voorkomen.
Automatische archivering onder Relaties
Stuur je met Covide een e-mail naar een relatie, dan wordt die mail automatisch in het centrale mailarchief onder die relatie opgeslagen. Daar hoef je helemaal niets voor te doen. En als je een mailtje krijgt, dan kan je het na lezen ook automatisch archiveren in datzelfde centrale mailarchief.
Je kan dus altijd handig bij alle centraal opgeslagen e-mail.
Dat bespaart veel fouten en tijd.
Samenwerken aan e-mail en concepten
Zou het niet superhandig zijn, als je echt zou kunnen samenwerken aan e-mail? Bijvoorbeeld
- voor een (account)manager, die je daarmee enorm kunt ontlasten
- voor een verkoper, die vooral veel onderweg is
- voor die collega met briljante ideeën maar mindere teksten
Covide’s mail kent hiervoor verschillende functies.
Handig en tijdbesparend.
Nog veel meer slimme mailfuncties
In de Whitepaper ‘Samenwerken en e-mail’ zijn alle slimme functies op een rij gezet. Dat is mogelijk, omdat Covide een compleet geïntegreerd mailsysteem heeft, wat je niet apart hoeft te installeren. Je kan bijvoorbeeld
- ook mailfolders delen met collega’s
- mail koppelen in de salesfunnel en een geïntegreerd ticketsysteem
- handige ‘onderhanden’ werk functies gebruiken
Kortom: een hele reeks slimme mogelijkheden, die je veel tijd en kosten besparen en die je elders niet zult aantreffen.


