Checklist Clouddossiers

GRATIS checklist ‘Veilig samenwerken met klant- en projectdossiers in de Cloud’


Wie zou niet graag alle klantcontacten in een centraal dossier hebben.
Per klant en er project altijd actueel beschikbaar waar je ook bent.
Telefoonnotities, agenda, mail en bestanden overzichtelijk op een klant- en projectkaart.

De voordelen:

  1. Klant- en projectkennis is gecentraliseerd
  2. Klant- en projectgegevens kunnen eenvoudig worden gedeeld
  3. Actuele klant- en projectgegevens zijn altijd en overal beschikbaar
  4. Parttime medewerkers kunnen zonder gedoe volledig participeren
  5. Forse besparing op je ICT-kosten

Download de Top 5 Checklist


Ok, je begrijpt dat veilig samenwerken in de Cloud
ontzettend belangrijk is voor je bedrijf.

Maar hoe realiseer je dat nou?

We delen meer dan 25 jaar ervaring met jou in deze gratis Top 5 checklist
‘Veilig samenwerken in de Cloud’

administratorChecklist Clouddossiers