Flexibel werken in een Virtueel Kantoor
De vijf kernapplicaties (mail, adressen, bestanden,
marketing & sales en projecten) nu aangevuld met:
agenda’s, todo’s, notities, campagnes,
customer care / support, facturatie.
Samenwerken rond Agenda’s
Inzicht in je eigen afspraken en in die van collega’s. Afspraken ook op de Relatiekaart, Medewerkerskaart, Projectkaart en Saleskaart. Op elk gewenst moment voor de juiste mensen beschikbaar. Bijzondere eigenschappen:
afspraken koppelen aan Relaties, projecten, sales
geïntegreerde kilometer en urenregistratie
aanwezig in planningoverzicht gekoppeld project
Standaard heen en weer gesynchroniseerd naar mobiel.
De Covide agenda voorkomt fouten en zorgt ervoor dat
afspraak-informatie altijd actueel beschikbaar is.


Samenwerken via Todo’s
Todo’s zijn taken die uitgevoerd moeten worden in een bepaalde periode. Covide Todo’s kunnen worden ingezet om jezelf en collega’s te helpen en aan te sturen. Bijzonder aan de Covide todo’s
alertfunctie via e-mail
communicatie en links koppelen
basis voor Workflow en Checklist
Covide Todo’s bieden een geraffineerde en toch eenvoudig te gebruiken meerwaarde, die jou en je collega’s heel veel efficiency kan opleveren.
Samenwerken met behulp van notities
Covide heeft een uitgebreid notitiesysteem geïntegreerd voor de interne communicatie. Je stelt zelf je format samen voor bijvoorbeeld een bezoekverslag of telefoongesprek. De voordelen:
komt nooit per ongeluk op straat
zorgt voor meer rust en minder stress
is perfect geïntegreerd in de andere apps
Hang de notitie aan een agenda-afspraak, gebruik hem in telefooncampagnes en ervaar het gemak!


Samenwerken met campagnes
Covide is geen marketingsysteem, maar in combinatie geïntegreerde andere systemen zijn er wel aanvullingen gemaakt, die we misten. In de campagnemodule zijn de geïntegreerde Nieuwsbrief en Belcampagne werkelijk pareltjes. De voordelen:
integratie met agenda, mail en adresgegevens
verkregen informatie direct classificeren
vervolgacties meteen plannen
Door de integratie met zowel marketing automation als telefooncentrale is any time anywhere samenwerken met behulp van geavanceerde campagnes nu kinderspel geworden.
Samenwerken rond Customer Care
Klanten blijven helpen in een langdurige relatie vraagt om een support ticketsysteem. In Covide hebben we ook dat geïntegeerd. Zodat iedereen vanaf de relatiekaart actuele supportvragen en de complete historie per klant kan inzien. Enkele bijzonderheden:
een overzichtspagina per supportcall
aangepaste versie voor de klant
integratie met de ander Covide apps
Met deze customer care mogelijkheden beschik je over een
geïntegreerd interactief ticketsysteem voor klantsupport.
Daar worden medewerkers en klanten blij van.


Facturatie vanuit Covide
Je kan natuurlijk ook gewoon factureren vanuit bijvoorbeeld Exact Online en via de koppelingfactuurgegevens op de Relatiekaart krijgen. Maar je kan ook vanuit Covide zelf factureren en de data doorgeven aan Exact. Enkele
in de module Facturatie zelf
in de module Sales (offertes + verkoopfacturen)
in de module Projecten (offertes + facturen)
En natuurlijk maakt ‘Facturatie’ gebruik van de uitgebreide adresgegevens, e-mail en opmaakmogelijkheden, die Covide kenmerken.
Handig en slim!
Een actueel persoonlijk dashboard