Sales en marketing
sales begint met voorsprong door marketing automation
volledig zelf op te zetten funnel
communicatie en afspraken gekoppeld
Sales opereert niet langer op een eiland
Bijzonder aan de salesfunctiionaliteit van Covide is de koppeling binnen elk salestraject van mail, notities en agenda-afspraken.
En door de integratie met marketing automation kan Covide je nu via de funnel het complete traject tot en met met facturatie bieden.
Het gevolg is dat sales niet langer een aparte afdeling hoeft te zijn.
Met behulp van de Sales-funnel kan een perfect lopend traject worden gebouwd, waarbinnen elke medewerker kan bijdragen.
Marketing Automation brengt leads ook
automatisch naar jouw Covide
Verschuiving van sales naar marketing
Online marketing is onmisbaar aan het worden. En dat betekent nogal wat. Bijvoorbeeld, dat je meer kansen krijgt op nieuwe klanten. Maar ook dat je veel minder tijd krijgt om de klant te verleiden.
Om dit proces te managen is marketing automation als brug tussen je website en je CRM belangrijk gereedschap geworden.
Het (ver)koopproces sturen
Zowel de klassieke salesfunnel als de moderne AIDA-funnel gebaseerd op de klantreis kan in Covide’s funnel worden gerealiseerd.
- zo heb je allemaal altijd actueel overzicht op het lopende totaalproces
- zo kan je elkaar aan- of bijsturen als het proces stagneert
- zo kan je inzoomen via de salesfaces op de individuele klant-procesfases
Covide’s funnel helpt je om je van hele organisatie een ‘klant’club te maken.

In Covide draait het om klantkennis bedrijfsbreed delen, elkaar op de hoogte houden en samenwerken. Ook in de Sales-processen.
Alle communicatie gekoppeld
In de Whitepaper ‘Samenwerken en sales’ is alle functionaliteit van de Covide salesapp op een rij gezet. We sluiten deze pagina af met de unieke mogelijkheid om aan elk individueel sales-klant-proces ook alle communicatie met de klant te koppelen.
- alle agenda-afspraken van iedereen
- alle mailcontacten van iedereen
- alle notities zowel intern als nav klantcontact
Hierdoor hoef je nooit te zoeken naar eventuele bezoekverslagen, telefoonnotities of mailuitwisseling. Je vindt het gekoppeld aan de klantreis.


