
CRM en zakelijke dienstverlening
Covide kan als CRM voor de zakelijke dienstverlening veel opleveren.
We zetten het op een rij en bieden je gratis checklisten voor
- 516% meer inkomsten door betrokken medewerkers
- 14x zoveel omzet door tevreden klanten
- tot wel 75% besparing op IT-kosten
- op elke 10 medewerkers 1 extra realiseren
Lijkt jou dit overdreven? Surf dan even door naar beneden.
Betrokken medewerkers
Een plezierige werkomgeving is een wens van elke medewerker en een enorme kans voor elke werkgever! Volgens het onderzoeksrapport ‘Fully engaged’ uit januari 2016 leveren betrokken medewerkers maar liefst 516% meer inkomsten op.
meer productiviteit en betere samenwerking
meer creatieve inbreng
minder ziekteverzuim en kosten
Download nu de GRATIS checklist
‘516% meer inkomsten door betrokken medewerkers’
Klantpartnerschap
Klantpartnerschap (meestal Customer Intimacy genoemd) is de keuze om een vertrouwensband met je klanten op te bouwen.
Weten wat er speelt bij je klant en daarop kunnen anticiperen.
alle klantcontacten zijn gebaseerd op klantgerichtheid
meedenken = toegevoegde waarde = onderscheidend
een volkomen tevreden klant levert 14 x zoveel omzet op
Klant- en projectdossiers in de Cloud
De cloudimplementatie van Covide is gebaseerd op G Suite van Google. Veilig door de best beschermde servers en inlogprocedure.
Het maakt zelfs niet meer uit, wanneer je werkt of waar: je hebt altijd en overal toegang tot de actuele gegevens van je klanten en collega’s.
alle klantcontacten (ook e-mail, agenda en documenten)
veilig door 2-weg authenticatie bij inloggen
bespaar tot wel 75% op je IT-kosten
Download nu de GRATIS checklist
‘Veilig samenwerken met klant- en projectdossiers in de cloud’
Procesoptimalisatie gericht op de klant
Efficiency: processen stroomlijnen, kostenbesparing en snelheid.
Effectiviteit: denken vanuit het doel, feitelijk de klantvraag.
Met de klant als doel hebben we in Covide de dagelijkse processen zo efficiënt mogelijk op elkaar afgestemd:
alle Covide-apps werken met gegevens in dezelfde database
handige integratie met andere klant- en projectgerelateerde systemen
in de praktijk op elke 10 medewerkers 1 extra beschikbaar
Download nu de GRATIS checklist
‘Efficiënt, effectief en klantgericht samenwerken in 1 systeem!’