CRM voor de zakelijke dienstverlener

CRM voor de zakelijke dienstverlener

CRM voor de zakelijke dienstverlener


Covide als CRM voor de zakelijke dienstverlener kan je veel opleveren.
We zetten het op een rij en bieden je gratis de checklisten.

  • 516% meer inkomsten door betrokken medewerkers
  • 14x meer omzet door tevreden klanten
  • tot wel 75% besparing op IT-kosten
  • op elke 10 medewerkers 1 extra door meer efficiency

Betrokken medewerkers

 

Een plezierige werkomgeving is een wens van elke medewerker en een enorme kans voor elke werkgever! Volgens het onderzoeksrapport ‘Fully engaged’ uit januari 2016 leveren betrokken medewerkers maar liefst 516% meer inkomsten op.

Groen vinkje

meer productiviteit en betere samenwerking

Groen vinkje

meer creatieve inbreng

Groen vinkje minder ziekteverzuim en kosten

Download nu de GRATIS checklist
‘516% meer inkomsten door betrokken medewerkers’

Klantpartnerschap

 

Klantpartnerschap (meestal Customer Intimacy genoemd) is de keuze om een vertrouwensband met je klanten op te bouwen.

Weten wat er speelt bij je klant en daarop kunnen anticiperen.

Groen vinkje alle klantcontacten zijn gebaseerd op klantgerichtheid

Groen vinkje meedenken = toegevoegde waarde = onderscheidend

Groen vinkje een volkomen tevreden klant levert 14 x zoveel omzet op

Download nu de GRATIS checklist ‘Klantpartnerschap’

Klant- en projectdossiers in de Cloud

 

De cloudimplementatie van Covide is gebaseerd op G Suite van Google. Veilig door de best beschermde servers en inlogprocedure.
Het maakt zelfs niet meer uit, wanneer je werkt of waar: je hebt altijd en overal toegang tot de actuele gegevens van je klanten en collega’s.

Groen vinkje alle klantcontacten (ook e-mail, agenda en documenten)

Groen vinkje veilig door 2-weg authenticatie bij inloggen

Groen vinkje bespaar tot wel 75% op je IT-kosten

Download nu de GRATIS checklist
‘Veilig samenwerken met klant- en projectdossiers in de cloud’

Procesoptimalisatie

 

Bij procesoptimalisatie draait het om efficiency (doelmatige processen = de dingen goed doen) en effectiviteit (het doel bereiken = de goede dingen doen en minder fouten maken). Hierdoor heb je in de praktijk volgens Covide gebruikers op elke 10 medewerkers 1 extra medewerker beschikbaar. In Covide is dat bereikt

Groen vinkje door de Covide-apps te laten samenwerken met dezelfde gegevens

Groen vinkje via handige integratie met andere systemen

Groen vinkje door ook in de apps meer koppelingen mogelijk te maken

Download nu de GRATIS checklist
‘Efficiënt, effectief en klantgericht samenwerken in 1 systeem!’

administratorCRM voor de zakelijke dienstverlener

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?