Veelgestelde vragen over adresbeheer

Veelgestelde vragen over Covide

Staat je er nog niet bij? Surf dan door naar de uitgebreide Cursus Handleiding

Filteren op Covide app


app-icon-total

app-icon-mail app-icon-address app-icon-files app-icon-m-s app-icon-projects

app-icon-calendar app-icon-todos app-icon-notes app-icon-campaign app-icon-cc-support app-icon-invoices

Centrale adressenbestand  Covide Adresbeheer

Vragen over Covide Adresbeheer


Hoe kan ik gegevens synchroniseren in Covide?

Het synchroniseren van contacten, agenda afspraken en e-mail gegevens in Covide gaat automatisch naar al je mobiele apparaten door de integratie van G Suite en Covide.
Synchroniseren is eenvoudig in te stellen voor verschillende moderne devices, doordat het een standaard functionaliteit is van G Suite.
Covide en G Suite maken het je daarmee zo gemakkelijk mogelijk om je werk bij te houden, samen te werken en informatie te delen ongeacht tijd en plaats.
Behalve synchroniseren met alle bekende Googl-apps die op je Smartphone of Tablet worden geleverd, biedt Covide ook een (BETA) web-app voor alleen de e-mail, notities, adressen en projecten. Deze web-app synchroniseert niet, maar is realtime.

Je kunt het synchroniseren van Covide met I-phone applicaties eenmalig binnen enkele minuten instellen door het volgen van de stappen uitgelegd door Google (https://support.google.com/a/users/answer/138740?hl=en). Maar .. het is echt veel handiger, wanneer je de Google Apps voor je I-Phone installeert. In dat geval weet je zeker dat alles goed gaat.

Hoe wordt data georganiseerd in Covide en G Suite?

In Covide wordt data georganiseerd door integratie van applicaties en opslag in databases, die door alle relevante applicaties zijn te benaderen.

Alle informatie over klanten wordt automatisch gekoppeld aan de relatie- en businesskaart. Adres, agenda afspraken, e-mail, notities, taken, sales, customer care, projecten, marketing en bestanden over èn met de klant worden daarmee gebundeld. Kennis en informatie is niet meer verspreid, maar wel voor iedereen (met voldoende rechten) inzichtelijk.

Het resultaat is een goed functionerende interne organisatie (voor meer rendement en werkplezier) èn het optimaliseren van het klantdomein (voor meer omzet en klanttevredenheid).

Hoe kan ik mijn door Covide opgeslagen persoonsgegevens opvragen?

In het kader ven de AVG/GDPR wetgeving die op 18 mei 2018 in is gegaan, kan iedereen op elk moment de opgeslagen persoonsgegevens opvragen bij iedereen, waar hij / zij gegevens heeft achtergelaten. Als u dus op onze website een formulier hebt ingevuld met bijvoorbeeld uw naam en e-mailadres, dan hebt u het recht om ons daarnaar te vragen. We hebben dit heel eenvoudig voor u gemaakt middels het onderstaande formulier.

 

Hoe kan ik al mijn door u opgeslagen persoonsgegevens verwijderen?

In het kader van de AVG/GDPR wetgeving die op 18 mei 2018 van kracht is geworden, kunt u van iedereen vragen om uw opgeslagen persoonsgegevens uit hun bestand te verwijderen. U hebt het recht om ‘vergeten te worden’.
Voor Covide kunt u dat verzoek eenvoudig indienen via het onderstaande formulier.

 

Wat zijn de voordelen van een geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite?

De voordelen van de geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite op een rij:

  • Kennis en informatie gebundeld in 1 systeem
  • Dossiervorming op klant-, project- en salesniveau
  • Meer overzicht en controle op de interne organisatie
  • Meer inzicht in uw klanten om klantgerichter te werken
  • Efficiënter samenwerken; altijd en overal met minder handelingen en fouten
  • Unieke e-mailafhandeling (automatische archivering, toepassing onderhanden werk)
  • Sales kansen optimaal benutten
  • Documenten kunnen delen met collega’s en klanten
  • Video vergaderen zonder kosten
  • Uw eigen TV-kanaal starten en onderhouden zonder extra kosten
  • 100% in de Cloud; Geen ICT gedoe meer, geen licentie, update en beheer kosten

Wil je meer informatie over de voordelen van Covide en G Suite? Neem dan snel contact met ons op.

Hoe kan ik relaties overzichtelijk beheren?

Door in Covide de relaties labels of classificaties mee te geven, kun je klantrelaties overzichtelijk beheren en uitbouwen.

Voorzie daarmee je klanten alleen van informatie en advies op maat, omdat je weet welke producten de klant afneemt, in welke de klant geïnteresseerd is of waar geen interesse voor is.

Je kunt eenvoudig marketingacties opzetten en afstemmen op de klantbehoefte en er is meer inzicht in sales kansen bij huidige klanten. Met deze functionaliteit bespaar je een onnodige informatiestroom, voor meer rendement én adviseer je je klanten over de interessante producten, voor meer omzet.

Door het meegeven van labels of classificaties in Covide is behalen van rendementsverbetering en meer omzet een realistisch doel.

administratorVeelgestelde vragen over adresbeheer

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?