Veelgestelde vragen over de agenda

Veelgestelde vragen over Covide

Staat je er nog niet bij? Surf dan door naar de uitgebreide Cursus Handleiding

Filteren op Covide app


app-icon-total

app-icon-mail app-icon-address app-icon-files app-icon-m-s app-icon-projects

app-icon-calendar app-icon-todos app-icon-notes app-icon-campaign app-icon-cc-support app-icon-invoices

calendar Covide Agenda

Vragen over Covide Agenda


Hoe kan ik gegevens synchroniseren in Covide?

Het synchroniseren van contacten, agenda afspraken en e-mail gegevens in Covide gaat automatisch naar al je mobiele apparaten door de integratie van G Suite en Covide.
Synchroniseren is eenvoudig in te stellen voor verschillende moderne devices, doordat het een standaard functionaliteit is van G Suite.
Covide en G Suite maken het je daarmee zo gemakkelijk mogelijk om je werk bij te houden, samen te werken en informatie te delen ongeacht tijd en plaats.
Behalve synchroniseren met alle bekende Googl-apps die op je Smartphone of Tablet worden geleverd, biedt Covide ook een (BETA) web-app voor alleen de e-mail, notities, adressen en projecten. Deze web-app synchroniseert niet, maar is realtime.

Je kunt het synchroniseren van Covide met I-phone applicaties eenmalig binnen enkele minuten instellen door het volgen van de stappen uitgelegd door Google (https://support.google.com/a/users/answer/138740?hl=en). Maar .. het is echt veel handiger, wanneer je de Google Apps voor je I-Phone installeert. In dat geval weet je zeker dat alles goed gaat.

Hoe wordt data georganiseerd in Covide en G Suite?

In Covide wordt data georganiseerd door integratie van applicaties en opslag in databases, die door alle relevante applicaties zijn te benaderen.

Alle informatie over klanten wordt automatisch gekoppeld aan de relatie- en businesskaart. Adres, agenda afspraken, e-mail, notities, taken, sales, customer care, projecten, marketing en bestanden over èn met de klant worden daarmee gebundeld. Kennis en informatie is niet meer verspreid, maar wel voor iedereen (met voldoende rechten) inzichtelijk.

Het resultaat is een goed functionerende interne organisatie (voor meer rendement en werkplezier) èn het optimaliseren van het klantdomein (voor meer omzet en klanttevredenheid).

Kan ik mijn agenda delen met collega’s?

Je agenda delen met collega’s kan in Covide eenvoudig en snel door het aan of uit vinken van collega’s in de module agenda. Je hebt daarmee snel een overzicht van alle agenda’s. Uiteraard kun je bij het maken van een afspraak ook meteen een uitnodiging per e-mail aan de collega’s sturen.

Daarbij biedt de agenda van Covide als extra’s:

  • afspraken maken in de agenda’s van uw collega’s of groep
  • directe synchronisatie naar de G Suite agenda en daarmee ook de synchroniserende mobiele apparaten
  • afspraken koppelen aan relaties (bijvoorbeeld klanten of prospects), projecten, sales-items en customer care cases
  • facturabele uren registreren van de afspraak
  • afspraken via Google Mapps koppelen aan de adresgegevens van de afspraak locatie.
    • een actuele routeplanner op het gesynchroniseerde mobiele apparaat
      en
    • opname van de kilometers in je kilometerregistratie en op het gekoppelde project

Covide biedt meerdere extra’s binnen de module Agenda, waarbij naast het delen van je agenda met collega’s nog efficiënter kan werken.

administratorVeelgestelde vragen over de agenda

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?