Veelgestelde vragen inzake kostenbesparing

Veelgestelde vragen over Covide

Staat je er nog niet bij? Surf dan door naar de uitgebreide Cursus Handleiding

Filteren op Covide app


app-icon-total

app-icon-mail app-icon-address app-icon-files app-icon-m-s app-icon-projects

app-icon-calendar app-icon-todos app-icon-notes app-icon-campaign app-icon-cc-support app-icon-invoices

commercieel Kostenbesparing

Vragen over Covide inzake kostenbesparing


Wat zijn de voordelen van een geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite?

De voordelen van de geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite op een rij:

  • Kennis en informatie gebundeld in 1 systeem
  • Dossiervorming op klant-, project- en salesniveau
  • Meer overzicht en controle op de interne organisatie
  • Meer inzicht in uw klanten om klantgerichter te werken
  • Efficiënter samenwerken; altijd en overal met minder handelingen en fouten
  • Unieke e-mailafhandeling (automatische archivering, toepassing onderhanden werk)
  • Sales kansen optimaal benutten
  • Documenten kunnen delen met collega’s en klanten
  • Video vergaderen zonder kosten
  • Uw eigen TV-kanaal starten en onderhouden zonder extra kosten
  • 100% in de Cloud; Geen ICT gedoe meer, geen licentie, update en beheer kosten

Wil je meer informatie over de voordelen van Covide en G Suite? Neem dan snel contact met ons op.

Hoe draagt Covide bij aan het optimaliseren van het bedrijfsresultaat?

Covide draagt bij aan het optimaliseren van het bedrijfsresultaat door het efficiënt inrichten van bedrijfsprocessen en klantgegevens. Door de optimalisatie wordt behaald op zowel rendement als omzet. Daarnaast is het voor betrokken medewerkers hiermee veel aantrekkelijker om die betrokkenheid om te zetten in creatieve bijdragen. En tenslotte is daar klantgerichtheid; door Covide in de combinatie met betrokken medewekers als basis gezien voor elk bedrijf.

Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat met behulp van goed ingezette CRM ondernemingen +/- 27% minder klantverlies leiden, teams efficiënter samenwerken en menselijke fouten worden geminimaliseerd door het automatisering van processen. Covide in de Cloud geïntegreerd met G Suite zorgt tevens voor besparing op ICT kosten en beheer.

Enkele recente onderzoeken:

  1. Het onderzoeksrapport ‘Fully engaged’, dat verscheen in januari 2016 en aantoonde, dat betrokken medewerkers voor voor liefst 516% mee inkomsten zorgen.
  2. Het Klant-tevredenheidsonderzoek 2016 door InfoQuest, dat in mei 2016 werd gepresenteerd en melding maakt van het feit, dat een 100% tevreden klant 14x meer omzet oplevert

Waarom is Covide alleen in de cloud beschikbaar?

‘In de cloud’ betekent dat het Covide systeem in de cloud wordt beheerd door de leverancier. De cloud is een netwerk van verschillende servers, waarop alle gegevens worden beheerd.

Covide verzorgt de updates en back-ups voor haar klanten, zodat je daar geen omkijken en kosten meer van hebt.

Covide (inclusief CRM) in de cloud betekent:

  • geen ICT gedoe
  • geen licentie gedoe
  • geen backup gedoe
  • geen beheerkosten meer

Hoe bespaar ik kosten met G Suite?

Door gebruik te maken van G Suite Covide kun je kosten besparen op ICT beheer tot wel 75%. Hieronder de bespaarpunten op ICT-gebied op een rij:

  • Geen software licenties meer aanschaffen
  • Geen kosten en tijd investeren in software-updates
  • Geen extra kosten voor anti-spam of anti-pishing
  • Geen kosten meer voor een aparte IT-server ruimte
  • Geen kosten meer voor de aanschaf van servers en server software
  • Geen kosten meer voor eigen ICT-medewerkers of een in te huren extern ICT-bedrijf
  • Geen extra kosten voor het toegankelijk maken van gegevens voor thuiswerkers of gedetacheerde medewerkers
  • Een veel hogere beschikbaarheid en beveiliging dan met normale ICT te bereiken is

Naast bovenstaande bespaar punten op ICT-gebied, heeft het in gebruik nemen van de geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite ook een zeer positief effect op het rendement en de omzet. Covide ondersteunt namelijk de interne organisatie (voor meer rendement) èn optimaliseert het klantdomein (voor meer omzet en klanttevredenheid).

Fors op kosten besparen met Covide en G Suite is daarmee een zeer haalbaar doel.

Wat moet ik installeren om gebruik te maken van Covdie en G Suite?

Om gebruik te kunnen maken van Covide en G Suite hoef je eigenlijk helemaal niets te installeren. De meeste internetters gebruiken namelijk al Chrome, de browser van Google, omdat die het snelst, handigst en veiligst in gebruik is en zichzelf automatisch update.

Wanneer je van een Chromebook gebruik maakt, hoef je zelfs helemaal niets te installeren. Met het compleet geïntegreerde systeem van Covide met G Suite kun je snel en veilig aan de slag. Door het gebruik wordt je interne organisatie en klantdomein ondersteund en kun je overal veilig werken ongeacht tijd en plaats.

Software en updates worden uitgevoerd door Covide en Google. Je bespaart daarmee fors op ICT beheer, updates, software en licenties.

Het installeren van software is dus niet nodig.

administratorVeelgestelde vragen inzake kostenbesparing

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?