Veelgestelde vragen over projecten

Veelgestelde vragen over Covide

Staat je er nog niet bij? Surf dan door naar de uitgebreide Cursus Handleiding

Filteren op Covide app


app-icon-total

app-icon-mail app-icon-address app-icon-files app-icon-m-s app-icon-projects

app-icon-calendar app-icon-todos app-icon-notes app-icon-campaign app-icon-cc-support app-icon-invoices

projects Covide Projecten

Vragen over Covide Projecten


Hoe wordt data georganiseerd in Covide en G Suite?

In Covide wordt data georganiseerd door integratie van applicaties en opslag in databases, die door alle relevante applicaties zijn te benaderen.

Alle informatie over klanten wordt automatisch gekoppeld aan de relatie- en businesskaart. Adres, agenda afspraken, e-mail, notities, taken, sales, customer care, projecten, marketing en bestanden over èn met de klant worden daarmee gebundeld. Kennis en informatie is niet meer verspreid, maar wel voor iedereen (met voldoende rechten) inzichtelijk.

Het resultaat is een goed functionerende interne organisatie (voor meer rendement en werkplezier) èn het optimaliseren van het klantdomein (voor meer omzet en klanttevredenheid).

Wat zijn de voordelen van een geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite?

De voordelen van de geïntegreerde oplossing van Covide en G Suite op een rij:

  • Kennis en informatie gebundeld in 1 systeem
  • Dossiervorming op klant-, project- en salesniveau
  • Meer overzicht en controle op de interne organisatie
  • Meer inzicht in uw klanten om klantgerichter te werken
  • Efficiënter samenwerken; altijd en overal met minder handelingen en fouten
  • Unieke e-mailafhandeling (automatische archivering, toepassing onderhanden werk)
  • Sales kansen optimaal benutten
  • Documenten kunnen delen met collega’s en klanten
  • Video vergaderen zonder kosten
  • Uw eigen TV-kanaal starten en onderhouden zonder extra kosten
  • 100% in de Cloud; Geen ICT gedoe meer, geen licentie, update en beheer kosten

Wil je meer informatie over de voordelen van Covide en G Suite? Neem dan snel contact met ons op.

Kan ik in Covide urenregistratie en kilometerregistratie toepassen?

Met Covide kan urenregistratie en kilometerregistratie worden gekoppeld aan medewerkers, klanten en daaraan gekoppelde agenda afspraken en projecten.

Omdat het systeem webbased is, kan de registratie overal worden ingeveird ongeacht tijd en plaats. Zo is er altijd actueel (financieel) overzicht.

Per (deel)project kan het aantal te besteden uren en/of budget worden ingegeven, waardoor er grip word gehouden op het verloop. De alert functie in Covide wordt actief als de limieten van budget en/of uren in zicht komen.

Met Covide zijn het toepassen van urenregistratie en kilometerregistratie handige tools voor meer overzicht en controle.

Hoe archiveer ik mijn e-mail?

Onder het archiveren van e-mail wordt meestal verstaan het (handmatig) in aparte mapjes opslaan. Bij Covide is het uitgangspunt het opbouwen van een gedeeld en compleet klant-, project- of salesdossier.

E-mail wordt daarom automatisch gearchiveerd onder de betreffende relatie- en businesscard, wanneer het e-mailadres is opgenomen in het centraal adresboek. Ook wordt de e-mail semi-automatisch gearchiveerd onder het betreffende project en sales item.

Andere handige functies om je e-mail te beheren in Covide zijn bijvoorbeeld:

  • via buttons snel e-mail lezen, verwijderen en archiveren
  • memo koppelen aan een e-mail
  • e-mail verplaatsen naar collega (niet forwarden!) inclusief geschreven memo
  • mailarchieven toegankelijk maken voor selectie medewerkers
  • mailarchieven van relaties bundelen
  • samenwerken aan een concept e-mail
  • mailmappen delen met collega’s
  • mail automatisch filteren bij binnenkomst en plaatsen in een map
  • de STER-functie voor onderhanden werk
  • de scheiding tussen interne en externe e-mails.

Bij al deze extra en unieke functionaliteiten is het uitgangspunt steeds geweest om kopieën van e-mailtjes waar mogelijk te voorkomen, zodat controle blijft over de inbox en controle is over verantwoordelijkheden en taken.

Archiveer je e-mail dus eenvoudig met online Covide en voorkom daarmee een overvolle inbox.

administratorVeelgestelde vragen over projecten

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?