Prijzen
Covide Basis
€ 32,50
per gebruiker / per maand
√ Onbeperkt relatiebeheer √ Automatische mailarchivering √ Volledige integratie met G Suite √ Integratie met Marketing Automation √ Complete klantdossiers inclusief mail, agenda en documenten. |
Covide Business
€ 50
per gebruiker / per maand
√ Alles van Basis √ Sales met gekoppelde communicatie √ Projectdossiers inclusief mail en uren √ Facturatie √ HRM |
Covide Premium
€ 75
per gebruiker / per maand
√ Alles van Businesss √ Support-ticketsysteem √ Alle basissupport inbegrepen √ Twee Masterclasses per jaar |
Drie standaard abonnementen
Helder toch?
Je ziet meteen waar we oplossingen van anderen voor je kunnen integreren.
Voor alle abonnementen geldt:
- actuele Cursus Handleiding gratis altijd beschikbaar
- 24 x 7 support mogelijkheden
Voor Budget en Business geldt een minimum van 2 gebruikers. Bij Premium geldt een minimum van 10 gebruikers.
Vaste abonnementsprijs
Je weet precies, wat je per maand betaalt. En na het eerste abonnementsjaar kun je per maand schalen naar minder gebruikers en zelfs per maand opzeggen. Zo loop je ook geen enkel risico.
Concurrent users
Heb je veel medewerkers, die Covide heel weinig gaan gebruiken? Voor de prijs van vijf gebruikers kan je net zoveel gebruikers actief laten meedoen, als je zelf wilt. Vraag naar de exacte voorwaarden voor concurrent users.
Trainingen / Masterclasses
Het gaat er niet alleen om dat er zoveel mogelijk werk wordt gedaan, maar dat het werk vooral goed gebeurt. Toch? Dat vraagt een heel andere aanpak. En daarom bieden we bij Covide ook doordachte trainingen aan. Vraag er naar en we nemen graag contact met je op.
Over naar Covide in 5 stappen
Stap nu makkelijk en snel over met onze overstapservice.