Centraal adresbeheer
altijd de adresgegevens van alle relaties up-to-date
relatiekaarten met alle actuele klantinformatie
relatiegekoppelde documenten in Google Drive
Voordelen van een Centraal Adresboek
- klantdossiers met mail en documenten
- altijd en overal toegang tot actief actueel onderhouden adresgegevens
- toegang tot alle daaraan gekoppelde processen en communicatie
Vergelijk dat eens met de chaos van al die op een verschillende manier bijgehouden adresgegevens van elke medewerker afzonderlijk.
Samenwerken rond centrale adresgegevens is een pijler onder het optimaliseren van de werkprocessen. Uiteraard met als doel het verbeteren van het rendement. Geoptimaliseerde werkprocessen leveren je namelijk een efficiencywinst op van 15 tot 20%. Dat betekent kort door de bocht per 10 medewerkers 1 medewerker extra.
Relatiekaart met alle klantcontacten
Van e-mail, notities, agenda afspraken, taken, sales, projecten, contactpersonen, bestanden, connecties tussen relaties, classificaties, historie en planning, business units, customer care / support tot zelfs – indien gekoppeld – informatie vanuit het financieel pakket;
dat alles biedt de Covide Relatiekaart inclusief de ingangen naar de communicatie contacten zelf.
Klantdossiers met mail en documenten
De Relatiekaart met toegang tot alle actuele klantinformatie biedt
centraal georganiseerd in de Cloud een compleet Klantdossier.
Behalve e-mail en documenten ook de agenda-afspraken in toekomst en historie, taken, projecten en sales!
En … de Medewerkerskaart
In de Whitepaper ‘Samenwerken en adressen’ vindt je alle bijzonderheden van het Adresbeheer op een rij.
Met de unieke Medewerkerskaart gaat Covide nog een stap verder.
Daarop vind je namelijk overzichtelijk alle actuele informatie van een individuele medewerker.
Uiteraard alleen voor zover je toegang hebt tot de informatie. Zo kan je lean en meaningful samenwerken.


