Samenvoegen van Relaties

We nemen je graag mee naar twee praktijkvoorbeelden
- Permanent samenvoegen van relaties
Een klant heeft meerdere vestigingen. Twee vestigingen worden samengevoegd. Je zou graag willen dat alle gegevens van beide vestigingen worden samengevoegd. De mail, agenda-afspraken, telefoonnotities, taken en zelfs de projecten. Niet alleen voor wat betreft de toekomst, maar ook de historie. - Tijdelijk samenvoegen van relaties voor wat betreft alleen de e-mail
Wanneer je classificaties hebt gemaakt voor bijvoorbeeld je accountmanagers en één van hen vertrekt, dan zou het voor een nieuwe accountmanager heel prettig kunnen zijn om te kunnen zoeken in alle mail aan al die relaties. In Covide kan je de mailarchieven van de verschillende relaties tijdelijk samenvoegen om erin te zoeken.
Diezelfde classificatie kan natuurlijk ook handig zijn om aan al die relaties in één keer een e-mail te sturen.
De permanente methode om alle gegevens van Relaties samen te voegen betekent feitelijk het verplaatsen van ALLE contactgegevens van de ene naar de andere Relatie.
Bijzonder handig bijvoorbeeld voor twee relaties gaan fuseren of als twee oorspronkelijk verschillende locaties op één nieuwe centrale plek worden gehuisvest.
Op deze pagina in de Handleiding vind je het kort beschreven met een plaatje erbij.
Zo simpel kan het dus echt zijn.