SLA

SLA


Op 1 december 2017 is een nieuw Service Level Agreement, verder aangeduid als ​SLA​, operationeel geworden, tussen Terrazur BV h.o.d.n. Covide CRM als Leverancier en de organisaties die het Systeem Covide van Leverancier inzake ‘samenwerken en CRM’ gebruiken, hierna te noemen Klant. Door het aangeboden systeem in gebruik te nemen, verklaart de klant zich akkoord met dit SLA.

Op basis van de aangeboden Servicelevels vindt monitoring plaats van het geleverde dienstenniveau in relatie met het afgesproken niveau. Het Service Level Management Proces is het proces van het besturen en beheersen van de kwaliteit en kwantiteit van de geleverde service in het licht van het hier vastgelegde.

Wij realiseren ons dat niet alles vast te leggen is in een dergelijk overeenkomst. Sterker nog dat willen wij ook niet. Leverancier is van mening dat ​contact​ belangrijker is dan ​contract. ​U mag van ons een hoog service niveau verwachten. Wij verwachten van onze klanten dat ze pro-actief zijn in het communiceren van alle zaken die zich in het gebruik van de Systemen voordoen. Het indienen van tickets, reageren op onze vragen, het testen van beschikbare test- en acceptatie versies.

Als er klachten zijn over ons als Leverancier, dan horen we dat graag snel van u. Alleen dan kunnen wij ons best doen om die klachten te behandelen en met oplossingen te komen.

Klik hier voor de complete SLA in PDF.

administratorSLA

Probeer Covide kosteloos uit

 

Je kan meteen beginnen in een online demo-kantoor.

Met behulp van onze uitgebreide Cursus Handleiding en persoonlijk contact vind je snel je weg.

 

>>  Gratis uitproberen?